یکشنبه، شهریور ۱۲، ۱۳۹۶

وقاحت. سرما.

زن سرد شده‌است. می‌گوید دو سال صبر می‌کنم تا بچه‌ها جابجا شوند و بعد ترکش می‌کنم.. بچه‌ها هم خواستشان همین است.. 
همین‌قدر که او هنوز می‌تواند بخندد و بگوید همه‌چیز آن‌چنان برایش بی‌اهمیت است که فرقی نمی‌کند چه اتفاقی افتاده، برای من کافی‌ست.
می‌گوید آخرین تلاشم را می‌کنم که وادارش کنم برویم دکتر و مشاوره. گفتم به‌نظر من بی‌فایده است. این مرد بخشی از شعور را کم دارد و آدمی که مغز کاملی ندارد با دارو و مشاوره درمان نمی‌شود. باید خودت را برهانی. 
ازش می‌پرسم می‌تواند این دو سال را تاب بیاورد؟ می‌گوید مثل بیست و یک سالی که گذشت.
تمنا می‌کنم مراقب خودش باشد که روز ترک خانه، توان زندگی دوباره و ساختن آینده‌اش را داشته‌باشد. خنده‌ای تلخ می‌کند و می‌گوید سعی می‌کنم. سیگارش را ترک کرده و به‌نظرش این مردک احمق لیاقت این را ندارد که به‌خاطرش غصه بخورد و سیگار بکشد. نوعی مبارزه که لااقل کمی نتیجه مثبت دارد.
...
من بدخلقم. سرکار به همه گیر می‌دهم. امروز با خودم فکر می‌کردم چرا هیچ‌کسی به خاطر اشتباهاتش معذرت نمی‌خواهد؟ این همه سال سعی کردم از این بابت معلم خوبی باشم ولی انگار به این تعبیر شده که من بدم و آنها خوبند. 
...
مرد دیوانه هم عذر نخواسته. درعوض گفته من حق داشتم. به زن گفتم مراقب باش دست آخر خودش را قربانی قصه نسازد و تو را باعث همه اتفاقات. این آدمها آن‌قدر وقیحند که آخر سر ممکن است به پایاشان بیافتی که تو را به خاطر گناهانشان ببخشند.

۳ نظر:

  1. Hi there you don't have to publish this if you don't want to.
    I am exited for her, I am exited for all women who find the courage to set themselves free form hell.
    You would not believe this but after my liberation I prayed for all of them before I go to sleep many nights if not all
    what she needs to do now is planing even if it is not realistic, that would keep her going
    the things she would do, the trips, her new home in details......
    And if she is not working she needs to thinks of some kind of occupation any training needed etc
    I am so happy for her and for you. take care of yourself you are a good sister
    by the way, swimming is the best treatment for your body
    and your soul both. trust me
    sorry about the messy comment, :)))))))).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا فک می کنم نوشی هستی؟؟

      حذف
  2. سلام نه نوشی نیستم وبلاگش رو گاهی میخوندم. هنوز مینویسه؟
    هزازان نوشی هست
    قبلا برات کامنت گذاشته بودم چندبار. ترکیب تو و آیدا که نوشتی چیز خطرناکی از آب در میاد :)))))
    ممنون که پاسخ دادی

    پاسخحذف